پتو شب نما طرح دایناسور ژله ای قیمت عمده

پتو شب نما طرح دایناسور

پتو شب نما طرح دایناسور ژله ای قیمت عمده

قیمت عمده پتو شب نما طرح دایناسور

قیمت عمده پتو شب نما طرح دایناسور

قیمت عمده پتو شب نما طرح دایناسور

بر اساس تحقیقات مجله پزشکی خواب بالینی، مزایای پتوهای وزن دار
نتایج مطالعات انجام شده بر روی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در مجله Clinical Sleep Medicine منتشر شده توسط انجمن خواب آمریکا گردآوری شد. در متاآنالیزها مشخص شد که پتوهای وزن دار باعث بهبود کیفیت خواب، طولانی شدن مدت خواب و کاهش علائم بی خوابی می شود. همچنین مشخص شده است که پتوهای سنگین به آرامش و آرامش بدن کمک می کنند.

 

در نتیجه، تعدادی از مطالعات وجود دارد که نشان می دهد پتوهای وزن دار در مشکلاتی مانند بی خوابی، اضطراب، اوتیسم و بیش فعالی موثر هستند. شواهد علمی نشان می دهد که استفاده از پتوهای وزن دار می تواند کیفیت خواب را بهبود بخشد، اضطراب را کاهش دهد و به طور کلی تسکین عاطفی و جسمی ایجاد کند. با این حال، برای افراد مهم است که قبل از تصمیم گیری در مورد هر وضعیت بهداشتی یا برنامه درمانی با یک متخصص مراقبت های بهداشتی مشورت کنند.

پتو شب نما طرح دایناسور ابعاد 145 در 210

پتو شب نما طرح دایناسور ابعاد 145 در 210

پتو شب نما طرح دایناسور ابعاد 145 در 210

 

سپس می توانید کاوش لحاف های درمانی مبتنی بر درمان را شروع کنید.

پتو وزن دار

به دلیل ذهن بیش فعال و رابطه ناسالم با قهوه، خواب راحت برای من آسان نیست.

من یک بی‌خوابی سریالی هستم، اغلب شب‌های آخر هفته تا ساعات ابتدایی صبح در حال چرخش و چرخش هستم، اما روز بعد احساس خستگی کامل می‌کنم. این یک چرخه چسبناک است که باعث می‌شود از اسپری‌های بالش و ژورنال‌ها تا مکمل‌ها و مدیتیشن رهایی پیدا کنم.

طبق آمار من تنها نیستم. آویوا می‌گوید که بیش از 16 میلیون بزرگسال در بریتانیا از شب‌های بی‌خوابی رنج می‌برند و تقریباً نیمی از ما اذعان می‌کنیم که به طور منظم به اندازه کافی نمی‌خوابیم.

جای تعجب نیست که روند خواب در چند سال گذشته محبوبیت زیادی پیدا کرده است زیرا افراد بیشتری مانند من به دنبال راه حل هستند. در طول یک ماه گذشته، پتوهای وزن‌دار را دیده‌ام که در رسانه‌های اجتماعی من به عنوان درمانی برای شب‌های بی‌قرار ظاهر می‌شوند – اما استفاده از آنها چقدر آسان است و مهمتر از آن، آیا واقعاً کار می‌کنند؟

قیمت خرید پتو مسافرتی شب نما

قیمت خرید پتو مسافرتی شب نما

 

قیمت خرید پتو مسافرتی شب نما

یک هفته تمام سعی کردم روی پتو بخوابم. اینجا چه اتفاقی می افتد …

چگونه کار می کند؟

پتوهای وزن دار، پتوهای سنگین بافته شده مجهز به وزنه های پلاستیکی هستند که هنگام خواب به بدن شما فشار می آورند. این روتختی شیک که اغلب وزن آن 15 پوند یا بیشتر است، با لحاف های پر شده تفاوت دارد زیرا فشار را به طور یکنواخت در سراسر بدن کاربر پخش می کند.

ایده این است که پتو احساس در آغوش گرفتن در شب را به شما می دهد. حامیان این روند می گویند که این محصول مشابه روشی به نام «فشار درمانی با لمس عمیق» است که تصور می شود به افزایش سروتونین و ملاتونین در مغز در مواقع استرس یا اضطراب کمک می کند.

پتوهای وزن دار در ابتدا توسط کاردرمانگران برای کمک به تسکین و آرامش کودکان مبتلا به اوتیسم طراحی شده بودند، اما از آنجایی که تحقیقات نشان می دهد که می توانند میزان متوسط ​​خواب افراد مبتلا به بی خوابی را نیز افزایش دهند، در میان افرادی که بدهی های مزمن خواب دارند، محبوب شده اند -برای همه داشته باشید

ملافه های تخصصی حدود 10 درصد وزن بدن شما را دارند، بنابراین من یک پتوی دو نفره 7 کیلوگرمی را انتخاب کردم. بعد از اینکه آن را از پله‌ها بالا بردم و به آپارتمانم رساندم (واقعاً اینقدر وزن دارد)، با خوشحالی یک پتوی خاکستری غیرقابل توصیف را باز کردم که به چشمی که آموزش ندیده می‌توانست برای دور انداختن معمولی از آن عبور کند.

 

 

gmail (2)
whatsapp (1)
telephone
instagram (1)
gmail (2)
whatsapp (1)
telegram (1)
telephone
linkedin (1)
facebook (1)
ایتا-removebg-preview
روبیکا-removebg-preview
بله-Photoroom.png-Photoroom

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *